Darling_take_off_the_mask Posted December 1, 2023 Share Posted December 1, 2023 Another NaNo in the books, so to speak! This forum will be archived, so if you'd like your novel nest saved and merged with your regular writer's journal, please post in this thread no later than Friday, December 8, 11.59 pm GMT. Please be sure to include links to your novel nest and your WJ. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
inmyownlittlecorner Posted December 1, 2023 Share Posted December 1, 2023 Please save mine Novel Nest+ Writer's Journal+ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GotNoJamsss Posted December 1, 2023 Share Posted December 1, 2023 Yes Please WJ+ || Nest+ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oregonian Posted December 2, 2023 Share Posted December 2, 2023 (edited) Please save my Novel Nest. Link to my Novel Nest is here and the link to my WJ is here. Thank you very much! Edited December 2, 2023 by Oregonian 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pixileanin Posted December 2, 2023 Share Posted December 2, 2023 Writer's Journal Novel Nest You are so kind to do this! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Predictable Chaos Posted December 2, 2023 Share Posted December 2, 2023 Thank you for spending the time to do this. WJ NN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Felpata_Lupin Posted December 3, 2023 Share Posted December 3, 2023 Not that there's much to transfer, but... WJ Novel Nest Thank you! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
quill2parchment Posted December 3, 2023 Share Posted December 3, 2023 Mine, please WJ Novel Nest Thank you so much! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ineffable_season Posted December 6, 2023 Share Posted December 6, 2023 Mine, por favor! NaNo Nest Writer's Journal Dankjewel! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts