down-in-flames Posted August 2, 2021 Share Posted August 2, 2021 julno has come to a close, and the café will be closing shop soon - if you'd like your novel nest saved and merged with your writer's journal, please post here with links to both. the deadline to have your nest saved is sunday, august 8. Link to comment Share on other sites More sharing options...
crowsb4bros Posted August 2, 2021 Share Posted August 2, 2021 please save mine! here's my novel nest+ here's my writers journal+ Link to comment Share on other sites More sharing options...
GotNoJamsss Posted August 2, 2021 Share Posted August 2, 2021 Please save mine Novel Nest WJ Link to comment Share on other sites More sharing options...
inmyownlittlecorner Posted August 2, 2021 Share Posted August 2, 2021 Please save mine Novel Nest+ Writer's Journal+ Link to comment Share on other sites More sharing options...
dreamshadow Posted August 3, 2021 Share Posted August 3, 2021 please save mine +julno nest +writer's journal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oregonian Posted August 3, 2021 Share Posted August 3, 2021 Please save mine. Novel Nest+ Writer's Journal+ Link to comment Share on other sites More sharing options...
PinsandKneazles Posted August 3, 2021 Share Posted August 3, 2021 Please save mine. Writers Journal Novel Nest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Witty Wayfarer Posted August 3, 2021 Share Posted August 3, 2021 Please save mine Novel Nest Writer’s Journal Link to comment Share on other sites More sharing options...
starlitcastles Posted August 3, 2021 Share Posted August 3, 2021 Please save mine! Novel Nest Writer's Journal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aphoride Posted August 4, 2021 Share Posted August 4, 2021 please save mine novel nest+ writer's journal+ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.